На сьогодні конкурентами нового Mercedes GLE є такі моделі як BMW X5, Audi Q7 та Porsche Cayenne. Але крім визнаних лідерів сегменту повнорозмірних преміум кроссоверів є і меньш визначні Volvo XC90, Land Rover Discovery та Tesla Model X. На Європейському ринку новачок пропонується з базовим 2-літровим дизельним двигуном на 240 к.с. Така версія має індекс GLE 300 d. Навіть 4-циліндрові машини отримають автоматичну коробку перемикання швидкостей та зможуть прискорюватись до першої сотні меньш ніж за 9 секунд. Але головні дійові особи коштують дещо більше, мова йде про нові рядні 6-циліндрові силові агрегати. Дизелі презентовані у двох варіантах форсування на 268 та 320 к.с. відповідні кроссовери мають індекси 350 d і 400 d. Бензинова шістка об҆ ємом 3 літри у модифікації GLE 450 розвиває 450 к.с. Згодом на ринок вийдуть підігріті позашляховики GLE 53 AMG та GLE 63 AMG. Враховуючи що новачок підріс у довжину та ширину ми рекомендуємо 6-циліндрові мотори, як найбільш розумне співвідношення потужності та витрати пального.
До базового оснащення кожної моделі с пакетом AMG Line незалежно від двигуна увійдуть такі опції як 20-дюймові колісні диски, світлодіодні фари, система розпізнаваня знаків та розмітки, інформаційно-розважальна система MBUX. Однією з головних фішок нового покоління Mercedes GLE є можливість оснащення кроссовера не тільки сталевими пружинами а й спеціальною пневматичною підвіскою, яка може змінювати кліренс кожної осі окремо. Такий підхід дає змогу автомобілю швидко вибратись навіть з дуже серйозного бездоріжжя.
Інтер҆ єр GLE не впізнати, адже від попередника не залишилось жодної деталі. Навіть архітектура центральної консолі повністю нова та нагадує ту що використовується в флагманському седані S-Class. Також новчок вражає якістю матеріалів оздоблення та відповідаьним відношенням до деталей. Але повернімося до мультимедійних можливостей нового GLE і це перш за все стосується системи MBUX, яка складається з пари 12.3-дюймових дисплеїв з відмінною графікою та швидкими відгуками на дотик. Багато уваги виробник приділив голосовим командам, зробивши ставку на майбутній розвиток інформаційно-розважальної системи.
Додають привабливості новому кроссоверу спеціальні пакетні опції, наприклад пакет Tech, який включає в себе спецільне програмне забезпечення для смартфонів, управління жестами та максимальні за розмірами екрани. Суперники теж можуть здивувати своїх клієнтів новими функціями, але саме в Mercedes вдало поєднано розкіш з функціональністю. Заглянувши на другий ряд сидінь ми побачили вдосталь місця для трьох дорослих пасажирів. Запас простору на задньому дивані один з найбільших у класі.
І ще декілька слів про багажний відсік – він просто величезний! Об҆ єм багажника складає біля 630 літрів. Звісно задній ряд сидінь складається і корисний об҆ єм збільшується більш ніж у два рази.
На дорозі GLE проявив себе максимально комфортним та зручним транспортним засобом. Завдяки габаритним розмірам та довгій колісній базі, кроссовер плавно долає всі нерівності. Рульове керування та гальмівна система працюють дуже злагоджено та коректно, що дарує насолоду від кожного кілометра шляху. Якісний шумозахист теж додає відчуття захищеності та комфорту представницького автомобіля.
Під час тесту ми мали змогу випробувати базовий 2-літровий турбодизель, який має в активі аж 500Нм крутного моменту. Цього виявилось достатньо для звичайного драйву в межах міста, але не більше. Коли потрібно швидко прискоритись або їхати на великі відстані потрібен більш потуний мотор. Приємно було дізнатися вартість базових кроссоверів на нашому ринку. Як і очікувалось новачок не подорожчав, але все одно кіькість і вартість опцій можуть перекреслити всі Ваші мрії про новий Mercedes GLE.
Порівняльна таблиця теста (максимальна кількість балів при оцінюванні - 10)
Параметры |
Audi Q7 |
Mercedes GLE |
BMW X5 |
Porsche Cayenne |
Зовнішній вигляд |
8 |
9 |
7 |
8 |
Базова комплектація |
8 |
8 |
8 |
8 |
Опції (пакет) |
9 |
8 |
8 |
8 |
Якість обробки салона |
9 |
9 |
8 |
9 |
Прохідність |
8 |
9 |
8 |
8 |
Шумоізоляція |
9 |
10 |
9 |
9 |
Розгін |
8 |
8 |
9 |
10 |
Гальмування |
9 |
9 |
9 |
9 |
Престижність володіння |
7 |
8 |
8 |
9 |
Втрата в ціні |
6 |
7 |
6 |
7 |
Вартість |
6 |
7 |
6 |
5 |
Безпека |
10 |
10 |
10 |
10 |
Витрата палива |
7 |
8 |
8 |
7 |
Витрати на обслуговування |
3 |
3 |
3 |
2 |
Керованість |
8 |
8 |
9 |
9 |
Дизайн |
8 |
9 |
7 |
8 |
Індивідуальність |
8 |
9 |
9 |
10 |
Вартість додаткового обладнання |
6 |
6 |
7 |
5 |
Дилерська мережа |
5 |
6 |
6 |
5 |
Надійність |
9 |
9 |
9 |
9 |
Всього: |
151 |
160 |
153 |
155 |
Місце: |
4 |
1 |
3 |
2 |
Після тесту ми вирішили підвести попередні підсумки та порівняти GLE з конкурентами. Обійшлося без несподіванок і Mercedes GLE впевненно обійшов всіх своїх колег. Нажаль, застарілий Audi Q7 посів останнє четверте місце, хоча на момент появи на ринку він був лідером сегмента. Porsche Cayenne та BMW X5 посіли друге та треттє місце відповідно. Враховуючи що в базі новий Mercedes GLE коштує біля 55 тисяч євро, це досить непогана пропозиція на ринку, але слід зауважити що прайс на реально укомплектовані машини з потужними двигунами коливається від 80 до 100 тисяч євро…